Køb af støvsuger til værkstedet osv..

Hej med jer.

Efter at være kommet godt igang med overetagen har jeg en masse gipsstøv, og vil få endnu mere når der skal spartles...
Dette støv er lige til at ødelægge en alm støvsuger med. Tanken var så at købe en "værkstedsstøvsuger" til dette formål. Altså har jeg ikke specielt meget behov for en våd suger, men derinod een der kan overleve en masse støv..

Er der nogen der har erfaringer med forskellige mærker og modeller ???

De må gerne være billige, men omendt skal den bestemt også virke...

Fortæl om dine erfaringer og anbefalinger, positive og negative !!

MVH Njord
Hej med jer. Efter at være kommet godt igang... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Naturligvis vil det blive "misforstået" med en Dyson, må man være forberedt på lidt af hvert !!

Det er lidt det samme med os der kører Skoda, og er ganske tilfredse med det....

MVH Njord
Citat fra AH

Kan man misforstås bliver man det også, det var jo et betongulv og dermed også fint betonstøv.


Jeg tror nu ikke, jeg misforstod, og mit indlæg var bestemt ikke ment nedladende - jeg er ked af, hvis det blev opfattet sådan!

Jeg havde læst, at det var fint betonstøv, og jeg synes det er underligt, at en støvsuger ikke kan tåle at suge betonstøv, hvis gulvet er fejet (jeg kender selvfølgelig ikke mængden). Min undren gælder uanset prisen, men bliver da større, når jeg ved, at det er en dyr maskine.

smile smile

Mvh
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også