Skitse over vandværk

Er der nogen der skulle ligge inde med en skitse over et vandværk, eller vide hvor man skal kigge? Jeg har fået foræret et vandværk med pumpe, hydrofor, pressostater og manometre, til erstatning for mit husvandværk fra Harald Nyborg. Desværre er det hele skilt ad uden manuel. Er der mon nogen der ved hvordan sådan noget skal være skruet sammen?

God aften til alle
- Peter  

Venlig hilsen

PeterA

Er der nogen der skulle ligge inde med en skitse... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der er meget som ser rigtig ud. Men også noget som bør rettes.
1. Der skal bruges  bøjelig kabel fra motorværn på væggen, og ned til trykafbryder. Ligeledes fra trykafbryder og op til motor. Det kan være 4 x 1,5 PKAJ eksempel tryk for LINK Det kan også være 5 x 1,5 pkaj eller i gummikabel type 
2. Jeg kan ikke rigtig se på billedet om der er monteret noget i klemme 5 og 6 på trykafbryder, går ud fra det er de sorte så er det ok.
3. Motorværn ( MV ) på væggen skal indstilles på 1,44 A  Så vidt jeg kan se så går skala ikke så langt op, og netop den type MV fås vist ikke mere. 
4. Så skal du se om motor løber rigtig vej rundt. Der er sikkert en pil på vandværk. Er det ikke tilfældet ombyttes 2 ledninger i bunden af motorværn eller i motor. Hvilke 2 har ikke nogen betydning. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
takker så vare bestilt så må weekenden stå på vandværk igen   
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis