Forsegling af brønd

Jeg har fået forseglet en brønd. Den var ca 4,5 meter dyb. Dagen efter - da jeg trådte på den lille sandbunke de havde efterladt oven på  stedet - sank jeg ca 30 cm ned.

Hvor længe mon jeg skal vente på at det sætter sig, inden jeg lægger pigstenene på plads igen?

Faktisk burde jeg vel bede dem komme tilbage og stampe det ........

Jeg kan alt - når det lykkes.
Jeg har fået forseglet en brønd. Den var ca 4,5... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja betonit "ler" er hvad der bruges til lukning af boringer, og brønde, for at forsegle så der ikke er risiko for at forurene grundvandet.

Vi prøver igen, i morgen --

@Bredker, @Søren O, @subwoof

Den diskution stopper her - min tråd drejer sig om et 4,5 meter dybt sandfyldt hul, hvor jeg nu enten skal vente en måned med at lægge pigsten, eller gøre noget andet.

Jeg valgte et brøndborefirma med mange år på bagen, der er godkendt til forsegling af brønde. Har de ikke forseglet korrekt, må de stå til ansvar for det. Det lidt mere i en gråzone, om de også skal stilles til ansvar for finishen. Det talte vi nemlig aldrig om.

Jeg kan alt - når det lykkes.
Til trådstarter. Du har gjort det helt rigtige at kontakte et godkendt brøndborefirma. Det bliver spændende hvilket svar du får på din mail.
Jeg er da lidt træt af det postyr mit lille sidespring med det tekniske i sløjfning af brønde har medført, men ville blot give en almen orientering.

Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis