Hej. Der skulle vel ikke være nogen, der kan hjælpe mig med ovenstående. Kom til at knække stangen, der sidder inden i den "knap" man tænder ovnen med. Har fundet frem til, at denne stang er en del af ovnomskifteren. Desværre produceres denne ovnomskifter ikke mere, så derfor søger jeg med lys og lygte eft. en sådan. Tænker at de nok har brugt denne ovnomskifter i mange af Siemens modeller fra dengang. HAr en liste over modeller, der skulle have en sådan ovnomskifter.