Mangler ovnomskifter til et gl. Siemens komfur 15-20 år

Hej. Der skulle vel ikke være nogen, der kan hjælpe mig med ovenstående. Kom til at knække stangen, der sidder inden i den "knap" man tænder ovnen med. Har fundet frem til, at denne stang er en del af ovnomskifteren. Desværre produceres denne ovnomskifter ikke mere, så derfor søger jeg med lys og lygte eft. en sådan. Tænker at de nok har brugt denne ovnomskifter i mange af Siemens modeller fra dengang. HAr en liste over modeller, der skulle have en sådan ovnomskifter.
Hej. Der skulle vel ikke være nogen, der kan... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej. Jeg har haft ringet til Siemens og de har ikke denne reservedel mere - den produceres ikke mere. Så derfor er min eneste mulighed, at finde et gl. Siemens komfur, som jeg kan pille den ud af.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis