Kommentarer til projekt: 14,5m2 Skur med 2 rum

Her samles kommentarer til projektet: 14,5m2 Skur med 2 rum

Kommentarer vises både her og på projektet.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Godt projekt! Har selv et skur på 15 kvm og det er simpelthen guld værd.

Det bliver spændende at følge dit arbejde - læg endelig flere billeder ind efterhånden som det skrider frem.

Mvh. AllanE
Netmacster skrev den 03-01-2021 21:03:32

Hvilken software har du brugt til at lave tegningerne med?

 Jeg har brugt Autodesk Inventor - Jeg er tegner i min hverdag, så det var lidt softwaren jeg havde ved hånden. - Prøvede også google sketchup, men man falder altid tilbage på det man er kørende i og har adgang til det igennem mit arbejde. jeg er ikke håndværker, så derfor gør det , det en del lettere at jeg kan tegne det først. :)

 

AllanE skrev den 31-12-2020 11:57:47

Godt projekt! Har selv et skur på 15 kvm og det er simpelthen guld værd.

Det bliver spændende at følge dit arbejde - læg endelig flere billeder ind efterhånden som det skrider frem.

Takker , fedt at nogle følger med her inde. - Det må jeg prøve at huske. Ideen var at jeg skulle være færdig med at ligge fliser her mellem jul og nytår, men det regnede igennem hele ugen. Så blev færdig med at ligge gulv og lister indendørs i huset istedet.

 

Rudi_k skrev den 04-01-2021 10:43:44

 Jeg har brugt Autodesk Inventor - Jeg er tegner i min hverdag, så det var lidt softwaren jeg havde ved hånden. - Prøvede også google sketchup, men man falder altid tilbage på det man er kørende i og har adgang til det igennem mit arbejde. jeg er ikke håndværker, så derfor gør det , det en del lettere at jeg kan tegne det først. :)

 

Ja, jeg kender det - jeg arbejder dagligt med dataanalyser og har derfor "tegnet" mit skur i Excel - det fungerer fint til 2D-tegningerne, men bliver lidt abstrakt i 3D:-)


Jeg har desværre ikke licenser ved hånden til AutoDesk-programmerne - gad ellers godt - men det er måske lidt stor en investering når man ikke skal bruge det igen bagefter - og trods alt skal bruge lidt tid på at lære platformen også:-) Må forsøge at finde noget andet freeware et sted på nettet. Dem jeg umiddelbart har kunne finde er mere rettet mod design og indretning - end mod brugbare byggetegninger.
Annonce

Ja, jeg kender det - jeg arbejder dagligt med dataanalyser og har derfor "tegnet" mit skur i Excel - det fungerer fint til 2D-tegningerne, men bliver lidt abstrakt i 3D:-)


Jeg har desværre ikke licenser ved hånden til AutoDesk-programmerne - gad ellers godt - men det er måske lidt stor en investering når man ikke skal bruge det igen bagefter - og trods alt skal bruge lidt tid på at lære platformen også:-) Må forsøge at finde noget andet freeware et sted på nettet. Dem jeg umiddelbart har kunne finde er mere rettet mod design og indretning - end mod brugbare byggetegninger.

 
Nej det er svært at finde noget brugbart til konstruktions tegninger, der er dog folk der har succes med Sketchup som findes i en gratis web version, men hvis du skal lave 2D dokumenation ud af din 3d, skal du købe en licens for 1800kr/år.  Den kan også køres i en trail periode på 30dage. https://www.sketchup.com/plans-and-pricing/sketchup-pro 
Autocad bliver vidst aldrig et produkt man har hjemme, med mindre man køber licensen på ebay. 

Beklager har ikke fået opdateret projektet her inde, men hvis der er nogle spg. skal jeg forsøge at spørge. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis