For sent til tilskud? 😢

MadsRH
MadsRH
43 9400
Hejsa

Der står alle steder, at man skal søge energitilskud inden man indhenter tilbud eller starter på projektet. Det var jeg desværre ikke klar over (troede det virkede ligesom håndværkerfradrag) og nu står der nye vinduer til hele huset på paller i indkørslen.

Kan jeg på nogen måde nå at søge endnu, selvom jeg stadig mangler en energirapport? og hvis ikke, er her så ikke en venlig sjæl der kan trøste mig med, at det kun er et par håndøre jeg går glip af 

25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
mfrost
mfrost
2200 9400
Nu er der jo først lige blevet åbnet op for at man kan Søge tilskud altså efter at du har bestilt vinduer..... og tilskud gives ikke med tilbagevirkende kraft.. så glæd du dig bare over at du skal have nye vinduer.
ev elmand
ev elmand
16583 7480
jamen søg da bare så hurtigt som muligt . Mon kommer ud for kontrollere om vinduer allerede står på pladsen. Du kan da højst få et afslag. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
Martin.v
Martin.v
314 6800
Eneste mulighed er nok og få fakturaen på vinduerne lavet om til en anden dato, som ligger efter ansøgningen, da du sikkert skal vedhæfte faktura når det skal færdigmeldes - om samvittigheden er til det, er jo en anden sag 😉
Annonce
Rantzau
Rantzau
2193 2970
Fy-fy Martin: Det du opfordre til er bedrageri. 
Ingen seriøse virksomheder med respekt for sig selv, vil lave sådan fixfakserier - opdages det falder hammeren hårdt. Er det piv utætte gamle enkeltglas vinduer du har fået udskiftet - havde du måske kunne opnå 200 kr pr. standard vindue (120x120 cm) - det var ca. det beløb jeg fik, da jeg solgte min energibesparelse for omkring 10 år siden til et energiselskab. 
MadsRH
MadsRH Trådstarter
43 9400
Tak for alle jeres svar!

@Frank Chr.: Det var ikke piv utætte gamle enkeltglas vinduer der skulle skiftes, så jeg er meget glad for at høre at det kun er nogle "håndøre" jeg går glip af :)

Annonce
Fjendbo
Fjendbo
52 8800
Det lader ikke til kun at være håndøre. Jeg har ansøgt og i dag haft tømrer ude at måle op og komme med tilbud.
Hvis du ønsker at vide det mulige tilskud, kan du indtaste din adresse her: https://sparenergi.dk/forbruger/boligen/tilskud og se, hvor meget du kunne få. MEN alt skal være udført af håndværker og på faktura. Der ydes ikke tilskud til gør-det-selv. Så du ville ikke kunne have sendt en ansøgning baseret på selv at udskifte vinduer.
Husk der skal håndværker på ellers kan man ikke få tilskuden.
Jeg kan få et tilskud på Ca. 64000 kr for mine 8 gamle termoruder og 1 stører vindues parti. . Så kommer tilskud foruden for dører også. 

Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
MadsRH
MadsRH Trådstarter
43 9400
Bygningskonstruktør skrev den 22-10-2020 16:27:08

...Jeg kan få et tilskud på Ca. 64000 kr 

Æv, nu var jeg lige i så godt humør 😭

Tak for jeres indspark
Bygningskonstruktør skrev den 22-10-2020 16:27:08

Husk der skal håndværker på ellers kan man ikke få tilskuden.
Jeg kan få et tilskud på Ca. 64000 kr for mine 8 gamle termoruder og 1 stører vindues parti. . Så kommer tilskud foruden for dører også.

Nu kender jeg ikke prisen på de 8 nye termoruder og et større vindues parti du skal have isat. Men hvordan er det muligt at opnå et tilskud på mere end hvad du givet vis skal betale for nyt.? Beregnes tilskuddet ikke ud fra energibesparelsen?

Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
x

Lignende indlæg

1. Håndværkerfradrag 2016 - skifte tag og efterisolere
    Jura, reglementer og krav (1 svar)
  2. Energitilskud.
    Grøn energi og sparetips (3 svar)
  3. Vinduer
    Lav-Hus (4 svar)
  4. Hvor søger i energitilskud?
    Grøn energi og sparetips (7 svar)
  5. Loftisolering, prisforskel på batts kontra indblæsning
    Lav-Hus (13 svar)
  6. Lys i indkørsel via fotocelle
    Belysning (23 svar)
  7. Søgning af el-kabel
    Belysning (32 svar)
  8. Nyt lavernergihus BR20 - Opvarmning/ventilation.?? Billigt..
    Grøn energi og sparetips (26 svar)
  9. Hulrumsisolering - opmåling af m2? samt hvad har i givet ? gammelt hus
    Lav-Hus (2 svar)
  10. Hjælp søges til noget fræse/dreje arbejde mod betaling.
    Værktøj og maskiner (11 svar)

Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe de andre?

Tilmeld dig som bruger nu og få adgang til det hele - det er gratis!

Tilmeld dig her