For sent til tilskud? 😱

Hejsa

Der stĂ„r alle steder, at man skal sĂžge energitilskud inden man indhenter tilbud eller starter pĂ„ projektet. Det var jeg desvĂŠrre ikke klar over (troede det virkede ligesom hĂ„ndvĂŠrkerfradrag) og nu stĂ„r der nye vinduer til hele huset pĂ„ paller i indkĂžrslen.

Kan jeg pĂ„ nogen mĂ„de nĂ„ at sĂžge endnu, selvom jeg stadig mangler en energirapport? og hvis ikke, er her sĂ„ ikke en venlig sjĂŠl der kan trĂžste mig med, at det kun er et par hĂ„ndĂžre jeg gĂ„r glip af 

Hejsa Der stÄr alle steder, at man skal sÞge... Vis hele indlÊgget
35 svar
 FÞlg trÄden
Der er 20 indlĂŠg fĂžr dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tilskuddet kan ikke kombineres med hÄndvÊrkerfradraget. Man kan kun vÊlge én af ordningerne.

Mvh. AllanE
dsdsdk skrev den 23-10-2020 17:58:34

Pizzabager. Ændrer den sig da hvis man skriver man skifter fra energiruder til bedre energiruder?

ja der er noget med fra 2 lags termoruder til energiklasse 1, eller energiklasse 2, SĂ„ det skal nok vĂŠre lidt ĂŠldre vinduer for at fĂ„ det fulde belĂžb, det er vores dog ogsĂ„... ogsĂ„ sĂ„ er det til energiklasse 2, som jeg gĂŠtter pĂ„ er 3 lags ruder.  men vi skal stadig have lavet energimĂŠrke, da vores er over 10 Ă„r gammelt, vinduerne er dog de samme som fra dengang, sĂ„ jeg gĂŠtter pĂ„ den vil vise det samme. 

man fÄr dog ogsÄ tilskud til energimÊrket, pÄ 3000 kr. sÄ det ogsÄ okay.

SÄ vidt jeg har lÊst er puljen pÄ omkring 240 mil, og hvis folk i gennemsnit for tilskud pÄ bare 50000 kr, sÄ er den pulje hurtigt tÞmt.
Husk at fra det nye Ă„r skal man som minimum isĂŠtte klasse A vindue, 3 lags energirude. B vindue, 2 lags energirude vil ikke vĂŠre lovligt fra det nye Ă„r. 

Med venlig hilsen
HjordrupHansen

ByggerÄdgiver/byggesagkyndig
Projekterings-, IKT og procesleder.
Det bliver lidt af en udfordring at udskifte 2-lags termoruder med 3-lags termoruder i eksisterende rammer og karme.    
Ved udskiftning af vinduer selvfþlgelig 👍😉

Med venlig hilsen
HjordrupHansen

ByggerÄdgiver/byggesagkyndig
Projekterings-, IKT og procesleder.
Annonce
Jeg fik svar i torsdag. FĂ„r lige knap 130.000 til luft til vand system, nye dĂžre og vinduer, isolering af terrĂŠndĂŠk, isolering af loft samt ovenlysvinduer. Ikke helt tosset. :-) 
Ralfioso skrev den 14-11-2020 10:44:17

Jeg fik svar i torsdag. FĂ„r lige knap 130.000 til luft til vand system, nye dĂžre og vinduer, isolering af terrĂŠndĂŠk, isolering af loft samt ovenlysvinduer. Ikke helt tosset. :-) 

Hvor fik du svaret henne? 

Fik svar pĂ„ mail. Jeg havde sĂžgt pĂ„ dagen (15/10), kl. 10.50 ca. Jeg har journal nr. 150, sĂ„ var ogsĂ„ blandt de fĂžrste sager der skulle behandles. 
Ralfioso skrev den 14-11-2020 12:07:59

Fik svar pĂ„ mail. Jeg havde sĂžgt pĂ„ dagen (15/10), kl. 10.50 ca. Jeg har journal nr. 150, sĂ„ var ogsĂ„ blandt de fĂžrste sager der skulle behandles. 

hvis du er nummer 150, sĂ„ gĂ„r det ikke for stĂŠrkt med at undersĂžgt de ansĂžgninger :)

mit nummer er 26000+ sÄ tror jeg fÄr nul og niks. :)

Ralfioso skrev den 14-11-2020 12:07:59

HvornĂ„r fik du svar? PrĂžver at regne ud, hvornĂ„r jeg kan forvente svar pĂ„ min ansĂžgning.....med nummer 32000(!)

Mvh. AllanE
Der er yderligere 5 indlÊg i trÄden.
 FÞlg trÄden
Vil du vĂŠre med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og fÄ fordele

Deltag i forummet, stil spÞrgsmÄl og svar andre

Favoritmarkér spÊndende indlÊg

FÊrre reklamer, nÄr du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis