Dyksav

Hej med jer
Jeg har investeret i en dyksav, det endte med en DeWalt, og jeg glæder mig til posten dukker op med den 😄😄
Jeg er med på af man skærer gummilisten på skinnen til første gang man bruger den, og derefter “styrer” efter gummikanten, men passer kanten også hvis man skal skære i smig? 🤔
Hej med jer Jeg har investeret i en dyksav, det... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lige en opdatering; Jeg skulle have købt en dyksav for længe siden, det er et fantastisk stykke værktøj 😄😄😄
Har haft akkurat samme oplevelse, jeg købte en dyksav, for at kunne skære nogle lange kiler i spærtræ, og forventede egentlig ikke at den ville blive brugt ret meget, men jeg bruger den utrolig meget, og mine to almindelige håndrundsave ligger nu og samler støv på hylden.

Jeg havde ellers altid ment, at et rethold og den almindelige håndrundsav var lige så nemt, men det er da noget bøvl, i forhold til en dyksav med føreskinner.

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg er også meget glad for min dewalt dyksav. Har flex volt versionen, og den spiller bare
Eneste minus er den er så tung, og hvis man er venstre håndet er den også noget ged at arbejde med, men for os der er højre håndet, spiller den bare.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis