Fald på badeværelses gulv

Hej alle
vi har lige fået lavet helt nyt badeværelse. Nye støbte gulve med fliser på.
brusekabinen er nedsunken ifht. Resten af gulvet.
gulvet i brusekabinen har det rigtige fald og er helt fint, men gulvet lige uden for kabinen har en lunke samtidig med, at der faktisk er lidt bagfald på gulvet væk fra kabinen, i stedet for ind mod kabinen, og der er ikke andre gulvafløbet i rummet.
Det gør, at der ligger en vandpyt/lunke på 60x60cm. I 2-3 mm. Dybde Ligge foran ind-/udgangen til brusekabinen.
det skal siges, at der ikke er forhæng eller lignende foran indgangen, hvilket heller ikke var tiltænkt, da det er en stor kabine. Vi havde selvfølgelig forventet lidt vand på gulvet, men ikke pytter der render langsomt den forkerte vej.
skal man affinde sig med det, eller skal vi klage til mureren? Det er måske en bagatel for nogen, men jeg mener sgu der burde kunne gøres bedre af en fagmand, især når underlaget er helt nystøbt og han selv har stået for hele processen.
hvad mener i?
hvad siger loven/reglerne?
mvh. Peter

Sundkost
Hej alle vi har lige fået lavet helt nyt... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Få mureren til at reparere det. Det er klart, at han gør opmærksom på, at reparationen måske kan ses bagefter bare sådan for en sikkerheds skyld. Når reparationen så er udført, behøver du heller ikke bekymre dig om eventuelle bemærkninger på tilstandsrapporten.

fase
Tror at bagfald/lunke i badeværelse er K2 på en tilstandsrapport, k3 hvis det er skjult - eg under badekar.
Jeg ville også gå efter at få ham til at udbedre selv, en halv dagsløn får du ikke meget for hvis du skal til at engagere med en anden.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

De håndører får du ingenting for. Men den " daglige " irritation er ikke rar. Den smule farveforskel i fuger kan ikke ses efter et par måneder. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis