Beskyttelse til stikkontakt

Hej, er der nogen der har en god ide til noget jeg kan sætte ud over stikkontakten så min lille søn ikke kan rende rundt og hive stikket ud :)
Findes der sådan noget man kan købe?

 

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
https://www.lavprisel.dk/decor-afdaekning-til-stikkontakt-i-hvid-53938?gclid=EAIaIQobChMIu93Po9jF6wIVLSB7Ch1AwQMtEAQYBSABEgJznvD_BwE

Hvad tror du selv?

 

afisoler lederne, så lærer han det hurtigt.
alexp skrev den 31-08-2020 19:05:38

Hvad tror du selv?

 Nu ved jeg ikke, hvad du mener med dit spørgsmål, men er det ikke muligt at forklare poden, at det ikke er OK at trække stikkene ud? Hvor svært kan det være? Vi andre har også været nødt til at opdrage børnene. 


fase
Der findes ikke umiddelbart noget der kan låse stikproppen fast i stikkontakten.
Men du kan jo montere en dåse i stedet for stikkontakten og lade ledningerne gå ind i denne, så de ikke kan trækkes ud.
Det kræver at du sørger for en seriøs trækaflasning, da junior jo ellers bare hiver ledningen ud af dåsen, og så er du for alvor på rø...
Eller du kunne sømme ledningerne fast på panelerne, så stramt at det bliver rigtigt svært at få stikproppen ud.

Endelig kan du jo også stille tunge ting (møbler mm) foran stikkontakten, der så skal flyttes før der er adgang til stikkontakten.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Pink Henrik, jeg kan godt lide dit svar, som jeg har tolket som at lade knægten lære, at det ikke er OK at trække stikkene ud. Måske har vi her en curling far og mor. Det er synd børnene, fordi de vågner op til realiterne, når de skal færdes mellem andre, de bliveer mopppede. Alexp vågn op.

fase
S. Fabrin er du helt væk eller hvad? Lader du også dine børnebørn (jeg går ud fra du er gammel) lege med en tændt føntørre i badekaret, for så kan de jo lære det?
Fuldstændig unødvendige kommentarer og gør det her site toxic, smut tilbage på facebook med dine ligegyldige boomer holdninger.

 

alexp, du har overhovedet ingen anelse om, hvor gammel jeg er, eller om jeg har børnebørn eller ej. Om jeg skal offentliggøre mine meninger på facebook eller ej, er noget jeg alene beslutter. Det skal du på ingen måde deltage i beslutningen om. For at undgå at mine børn eller evt. børnebørn skulle få den ide at lege med føntørreren i badekaret eller andet farligt, lærer jeg dem, at det er farligt, og at det har fatale konsekvenser. At du tilsyneladende helt har tabt sutten, for nu at blive i facebook terminologien, er ikke mit problem. 

fase
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis