Hvor skal den brune ledning hen?

Når det ser sådan ud inden man kan nå at tage billede (den brune sidder ikke i nogen steder oppe) .... kan det passe at den bare hænger løst derinde 🤔den kommer op nede fra stikkontakten nedenunder hvor den sidder fast ude til venstre i stikkontakten  🤔

Scholes
Når det ser sådan ud inden man kan nå at tage... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det med trådløs til stikkontakter kan  jo blive en mulighed en gang i fremtiden.
Karl Smart er i tvivl om det virker. Så vidt jeg kan se er der kun denne ene ledning i stikkontakt ved den røde klemme, så den virker ikke.  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Vi må nok vente på at høre trådstarter  , hvorfor vedkommende har startet tråden , ellers er det det rene gætteri................

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Jeg prøver at sætte brun i ved siden af sort i morgen når jeg kan se hvad jeg laver.

Der er vist ikke meget trådløst over den løsning jeg har 😂😂

Scholes
Normalt når man starter en tråd , så giver man så mange oplysninger om sit problem , så de hjælpsomme LDS"er har noget at gå efter , er der noget der ikke virker eller hvad ..............................

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Jeg har ikke turde prøve om den virker.
Umiddelbart virkede det inden jeg tog stikkontakten ud fra væggen og min tanke er at den brune ledning enten er overflødig eller har siddet i den ved siden af den sorte ledning 

Scholes
Annonce
Og nu er den sikkert knækket, så er det ikke sikkert, du kan få den knækkede stump op. Klemmerne er såkaldte skrueløse klemmer. Løsning kan blive en ny afbryder.

fase
Det ligner ikke at den er knækket umiddelbart, den ser meget ‘hel’ ud hvis man kan sige det sådan

Scholes
Hvis ledningen ikke er knækket, så husk at afisoleringen skal være 13 mm. Det ser ikke ud til at være tilfældet efter billedet at dømme.

fase
Det er jo den, der giver fase til stikkontakten - som umuligt kan virke lige nu. Farverne brun og hvid (ny og gammel farve til fase) indikerer, at der er fast fase i venstre side af kontakten. Så den skal proppes ned sammen med den hvide og brune. Det er ikke helt nemt (og heller ikke efter bogen) og det er sikkert også derfor den er hoppet ud.

Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"
Hmmm...
En siger ved siden af sort og en siger sammen med brun og hvid...nu bliver jeg lidt forvirret🥴🥴

Scholes
Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis