Hjælp til at åbne lås.

Hej til Jer.
Fruen har en cykel med sådan en lås her
Forleden måtte jeg hente den og fruen fordi låsen ikke kunne låses op. Er der nogle fif til at åbne sådan en eller er det bare en skruetrækker banket ind i låsen og dreje?
På forhånd tak.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til Jer. Fruen har en cykel med sådan en lås... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Uldal  det hjalp ikke, først gik plast hætten af så slog jeg på den ende som stak ud, men løs kom den ikke.
Foxx jeg forstår ik helt setuppet. hvor sætter du mejslen? måske kan du forklare det ud fra det indsatte billede.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej tak for svar. Den med at slå pinden ned og ud af låsen. Der ville jeg være bange for at bøje stellet. Så hellere skruetrækkeren eller vinkelsliberen.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
det  bedste ville være at skære den over med en vinkelsliber, hvis en omgang rustløstner ikke virker og lidt bankeri.
alt det bankeri, ender man med at ødelægge stellet eller egerne i hjulet. havde låsen været en nyeretype kunne det måske svare sig, at bore låsen ud, ved at bore et 4mm bor et hemmeligt sted og skifte selvelåsecylinderen. mvh cykelsmeden.
nl89 Vil det sige at en cykelsmed vil kunne fixe låsen? Eller kun hvis den var nyere? Hvis jeg selv løser problemet hvad vil du så foreslå for at få en ny lås på.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce
den kan godt laves, men udfra cyklen ser ældre ud, havde jeg hvis det var min egen cykel skåret låsen af stellet og dubbet såret med lidt manling, og købe en ny lås.

nl89. Tak for svar, det vil jeg så gøre. altså skære låsen af og købe en ny løs og sætte på.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis