PEM rør

Jeg har fået nedgravet et 32 mm PEM rør der skal forbinde mit kolonihavehus til en aftapventil (mener den er 1/2"). Jeg forestiller mig det vil give mening at benytte 25 mm rør inde i huset, for at give et højere tryk til vandforsyningen til håndvask i køkken, håndvask på toilet, samt til toiletkummen. Giver det mening, eller er det helt ude i hampen?

Mvh. Jacob

 

Jeg har fået nedgravet et 32 mm PEM rør der skal... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er ikke mig, der skal have æren af henvisningen. Laurbærrene og (Whiskyen   Erik) skal gives til ev elmand.

fase
Ej da, den får jeg rettet! Tak ev elmand. Hvilket Whisky drikker du? Jeg har æblemost ;)

 

JaLLaM skrev den 14-07-2020 22:05:23

Ej da, den får jeg rettet! Tak ev elmand. Hvilket Whisky drikker du? Jeg har æblemost ;)

Jeg tror helt bestemt Erik overlever. Det med whiskyen var bare fordi, jeg mener at kunne huske noget med whiskysmagning.


fase
Ingen whisky for den lille oplysning.
Men jeg sidder lige nu med dagens dram. En Glendronach 11 år en Highland single malt fra 2007.
For lige at gøre jer grønne af misundelse skriver jeg lige smagsnoter:
Der er ikke behov for oversættelse, og jeg kan ikke forklare hvordan man få smagen af en bagt appelsin. 
Nose: sweet mocha and creme-caramel with spiced orange and gingerbread
Palate: Leyered chocolate and nut praline with a twist off baked orange, opening to abricote and plum.
Finish: Mocha, pastachio and creme-bouleé.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
God fornøjelse! Ja, hvem har brug for en 3-retters menu, når man kan "nøjes" med at hælde sig et glas whisky op   

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis