yanmar bådmotor vil ikke starte

min yanmar ysm12 vil ikke starte den klikker bare i starten, har haft starter af og sat strøm til så reager den fint, men når den sidder på motoren bliver det bare til en klikken, har prøvet med 2 forskellige batterier det ene helt ny 55 amp, når jeg manuelt prøver at dreje motoren rundt kan dette sagtens lade sig gøre ,,,, hvad kan der være galt
min yanmar ysm12 vil ikke starte den klikker bare... Vis hele indlægget
38 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
En generator ? Er det ikke kun starteren der er kaput ?


Finnband
Se f.eks. https://www.bildeleshop.dk/oen/s114194

Finnband
De har udsolgt af den , og forøvrigt rigtig dårlige anmeldelser på trustpilot, kender du andre steder så tager jeg gerne imod

finnband skrev den 01-07-2020 19:19:24

Trustpilot ! ! ! ! 
Jeg tror, vi stopper her min ven. Håber du får gang i maskineriet.

 Jeg forstår ikke lige den kommentar.

Jeg er med på at Trustpilot langt fra er 100% retvisende, men i mine øjne er langt de fleste problemer med Trustpilot, at der er virksomheder der forskønner deres image, ved enten at lægge falske positive anmeldelser ind, eller som betalende Trustpilot kunder har udvidede redigeringsrettigheder.
Synes det er rimelig nemt, at se om de dårlige anmeldelser skyldes kværulanter, eller der er et generelt problem med virksomheden og dens service.
Det er vel et af de eneste værktøjer, man som alm forbruger har til at vurdere, om man har at gøre med en rimelig troværdig virksomhed.
Jeg bruger det flittigt, og har stadig den første dårlige købsoplevelse til gode, - det kan skyldes held eller også er det netop fordi jeg undgår virksomheder med generelt dårlige anmeldelser.
Min datter fik et tilbud på 40000 for elarbejdet af et elfirma, Firmaet gik igang, hun tjekkede ikke trustpilot, Da det elfirma havde lavet diverse elarbejde ført ledninger osv, var beløbet kommet op på 76000 og da var de endnu ikke gået igang med tilbudet,,, så jeg tjekker altid trustpilot,,,, at Finnband ikke vil hjælpe mere er jeg da ked af 
Det er bestemt helt fint, at I gør som I gør.
For mig ligger det bare helt uden for den konkrete opgave. Det må I så gerne melde mig til Trustpilot for.

Finnband
 Den side du hendviste til var alle deres startre udsolgt hvilket så underligt ud at de reklamerede med noget de ikke havde, derfor tjekkede jeg trustpilot. :)

Jeg har da jævnligt handlet på sider med dårlige trustpilot anmeldelser, uden problemer.
Og har der været ting jeg har været utilfreds med, kontakter jeg altid firmaet, på en pæn og høflig måde, så ender det stort set altid med vi finder en løsning jeg er tilfreds med.

Synes somregel hvis man kikker og der er en dårlig anmeldelse, og så klikker på anmelderen, så er hovedparten af anmelderens indlæg ofte negative.

Fik du forøvrigt adskilt starteren, og kikket hvordan den så ud indvendigt ?
Måske den hos autoelektrikeren var EX sikkert, som de bør være til både, de er en hel del dyre.

På ebay er der en del tilsalg L I N K EBAY
Husk at handle inden for eu, og du kan handle fr England indtil 1/10-2020


Vi prøver igen, i morgen --
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis