Hjælp!!! Bore hul ca 5 mm " i småsten " strand sten"

Jeg søger hjælp har snart prøvet alt 🙈 vil så gerne kunne bore et hul på 5mm i sten jeg har fundet v/ stranden .

Jeg søger hjælp har snart prøvet alt 🙈 vil så... Vis hele indlægget
37 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det tror jeg dur 👍😊det skal prøves , krydser fingre for at det kan lykkes .... Tusind tak 
Har prøvet m skruetvinger  og gummi handske for fastgørelse 🙈😂 der skrider den .. Tror på en træ æske og modellervoks 👍🤞😊
Det tror jeg på altså trækasse og modelervoks 😂🤞🙏
Hej alle sammen,
Jeg opgiver for resten af dagen 🤨 har prøvet fiksering ... og modellervoks virket godt 👌👍
Borhammer uden slag 🙄 min tålmodighed sat på stor prøve 1 time efter næsten ingen hul 🤐 prøve Diamantbor kig billedet Hold nu op puha det var bedre end alt andet ... Så tro arbejde må spendere et Diamant  Bor som Jens forslog .... prøver igen i morgen  ... Skal nok ha fat i et Diamant bor til min borhammer også køre uden slag , 🙏🙏🙏🙏 prøver i morgen.  Vh Cady 
Annonce
Vedhæftede filer:
Vedhæftede filer:
Vedhæftede filer:
Vedhæftede filer:
Fine billeder... Bare lige til orientering, så kan man godt sætte flere billeder ind i samme indlæg, ved at klikke på ikonet flere gange og vælge  

Nå, til sagen: Jeg er godt nok rystet over at det skal være så svært at bore et så lille hul.
Det er vel ikke flint sten, du prøver at bore i, for de er stort set umulige at bore i.

Jeg har flere gange boret med almindelig SDS bor, og har altid startet uden slag, indtil boret har fat, og så sætte slag på, men stadig lade boret gøre arbejdet. Der skal ikke trykkes hårdt på maskinen, fordi så bliver spidsen varm, ja ligefrem rødglødende og så er skæret ødelagt.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis