Chip-Tuning eller ej??

Hej alle, længe siden. Troede faktisk siden var "død", men det er den øjensynligt ikke -glædeligt!-.

Jeg har fået mig en ny bil -YES- en Peugeot 307 HDI. Men den er jo lidt bovlam sådan en... Så jeg har brugt et par aftener nu på at finde ud af om det kan betale sig at få den chip-tunet. De lover jo rask væk allesammen, at den kan få mellem 18-30 hk samt, og det er nok det bedste, 50 nm mere! Og det hele for mellem 4990,- 8500,- kroner!! Omregnet pr heste, så er det jo MEGA billigt! Tænk på hvad det ikke koster at få en alm. benzin bil tunet med knast, poleret topstykke osv. Det koster nemt ca. 20.000 og hvad får man ud af det? Max 20 hk!

Her du/I nogen erfaring med dette? Kender i nogen som har fået det gjort? Og hvad er den eventuelle risiko ved det?

M.v.h.
FalckManden

FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
Hej alle, længe siden. Troede faktisk siden var... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
>Jan R, Nej, ved ikke præcist hvad du skal have skiftet, dog vil jeg anbefale at ringe til et firma der hedder www.tuningteknik.dk til en person der hedder Kenneth Jensen på tlf 61270134. Han kan med garanti fortælle dig hvad du skal have lavet for det virker og at det holder, hvis du snakker med ham, eller møder ham er jeg sikker på du vil føle at han har styr på det. Han har mange års erfaring med tuning, som også holder i længden. Du kan altid ringe og spørge om et råd og hvad han vil foreslå.

Mvh

René
Tak! Prøver jeg.

Mvh.

Jan R.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis