HejJeg er ved at bore nogle huller i nogle blokke til armering og beton.Jeg syntes det går lidt trægt, er det meningen der skal køling på, boret bliver lidt varmt.
Eller måske det er støvet der bremser boret.
Jeg havde egentlig forestillet mig boret ville gå igennem som smør, men måske jeg gør det forkert.
Nogen ideer...
Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...