Fugtproblemer?

Hej, vi har overtaget et hus fra 2001, som har disse pletter i loftet i stuen.
Tror I der er fugtproblemer? Umiddelbart tror jeg ikke at der er hul i taget for tilstandsrapporten nævnte i hvert fald intet herom, og jeg har ikke set noget vand trænge ind. Derudover ligger der vel dampspærre mellem loftbrædderne og selve loftet/taget. Nogen bud på hvad det kan være?
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis