Hejsa
Jeg har et carport-tag i profileret stål, som desværre har et problem hvor det er fastgjort. Alle pakningerne ved kamsømmene er utætte, og vandet pisser ind. Da jeg ikke lige for nuværende har tid eller overskud til at skifte hele taget vil jeg om en mulig strategi for en nødreperation.
Jeg på tænker enten at
1. Med et passende stykke værktøj, at trække alle søm ud (og håbe det hverken bøjer taget, eller smadrer spæret det sidder fast i) og erstatte med skruer og ny pakning.
2. At fuge med fx. tec7 under skiven og hamre sømmene længere ned, og håbe det blive tæt nok.
Hvad anbefaler de kloge?
Mvh Rasmus