Hej forum
Jeg er igang med at skifte et gammelt og meget rådent tag på vores carport bestående af bølgeeternit med asbest og det hele.
Jeg har fået pillet det gamle tag af, skiftet spær og skal snart til at montere de nye tagplader.
Jeg kan se det i cembrits monteringsvejledning bliver beskrevet man skal afskære hjørnerne der hvor pladerne overlapper.
Men hvorfor? Jeg kan se de gamle plader havde det på et par stykker (troede faktisk bare de var knækket)
Hvorfor klipper man hjørnerne af og skal man re det ved alle plader der overlapper?
Hej forum Jeg er igang med at skifte et gammelt...
Vis hele indlægget