Samling af krydsfiner til tagdækning i udhus/shelter

Hej :-)

Jeg er i gang med et lille projekt her i påsken, hvor jeg bygger et lille udhus/shelter i haven, til brug om sommeren i stedet for et telt.

Jeg har købt krydsfiner til taget, som jeg giver træbeskyttelse og lægger på lægter. Nu er jeg i tvivl om hvordan jeg laver de vandrette samlinger (hvor der ikke er "shiplap"). Jeg er med på at de skal laves hen over en lægte, men bliver det tæt hvis pladerne alene lægges op ad hinanden?
Det er ikke planen at lægge tagpap oven på - i de første par år i hvert fald.

Det skal siges at taget har en stor hældning (> 45').

Pft
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan jo give samlingen en "streg" fugemasse, så er du sikker på det er tæt.

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også