Hej med jer
Vi ønsker at give vores entre og gæstetoilet en (billig) opgradering. Der er 70’er fliser, gulvvarme og ingen afløb. Vi vil gerne skabe et beton-look. Vi har læst om conteco og epoxy, men tænker umiddelbart at der må findes billigere løsninger.
Vi håber at kunne lave det selv og det skal lægges ovenpå de eksisterende fliser. Spørgsmålet er derfor om i kender til en cement eller andet materiale, som vi kan bruge og som naturligvis ikke giver anmærkninger på tilstandsrapporten.
Alternativt. Hvis jeg finder nogle billige fliser m. Det rigtige look, må jeg da ligge dem ovenpå de eksisterende? Hvordan ville dette gå ift gulvvarmen?
Pfh tak