Corona-virus.

Er I berørt af Statens tiltag for at dæmme op for corona-virusen? Hamster og panikkøber I? Eller tager I det med ophøjet ro og ser tiden an? 
Er I berørt af Statens tiltag for at dæmme op for... Vis hele indlægget
124 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor herre til hest, man tager sig nogen gange til hovedet..   https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/abdulahi-er-corona-optimist-deler-sin-vandpibe-med-andre/8048088?fbclid=IwAR3uZnt0dI2MR0LkzdO7whY3X07JKF2WEETr0_YrPFGugrfGp2CfB4joIug 
Der bliver rift om Darwin prisen i år. Der er jo også de der skiturister som åbenbart har brugt fælles fløjter til at hidkalde bartenderen:
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/corona-rede-her-blev-cecilie-smittet/8047299
Jeg troede egentlig man skulle besøge en vuggestue for at se en så ubekymret omgang med andres mundvand.
Virkeligheden overgår fantasien når det drejer sig om dumhed.

Med venlig hilsen
ktm

 

Selv i vores lokale brugs, havde hamsterne været der i dag.. talte med uddeleren, der sagde at de havde aldrig haft så lidt i køledisken som i dag.. (heldigvis havde de gulerødder, som jeg kom efter - men ellers havde jeg sagtens overlevet).. helt ærligt.. tænk nu på andre end sig selv.. (i området her, er der nok en del (mig selv inkl.  ) der kunne bruge at skære ned på fødevare)indtag i minimum 14 dage..  
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Frank Chr. skrev den 15-03-2020 08:30:11

Hvor herre til hest, man tager sig nogen gange til hovedet..   https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/abdulahi-er-corona-optimist-deler-sin-vandpibe-med-andre/8048088?fbclid=IwAR3uZnt0dI2MR0LkzdO7whY3X07JKF2WEETr0_YrPFGugrfGp2CfB4joIug 

 Hvis de så bare spredte det til "gruppen" - så er det ok med mig.. hvis vi så ikke skal tvinges til at hjælpe!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Nu er det i hvert fald sket med at tage til Fleggaard og hamstre fra i morgen tidlig kl. 6.00
Jeg tror det her ender med en fødevarekrise, sådan som landene lukkes ned. Om en uge er der mangel på fødevarer 

Mvh. Christian M
 

Christian M skrev den 15-03-2020 21:20:51

Jeg tror det her ender med en fødevarekrise, sådan som landene lukkes ned. Om en uge er der mangel på fødevarer

 Det er lige netop sådanne "konspirationsteorier" der kan få hamstringer til at eskalere. I et landbrugsland som Danmark vil det vare længere end noget andet sted, før der vil komme en fødevarekrise. Det kan da godt være, hvis din teori holder, at der kan blive mangel på mere eksotiske produkter, men sult kommer vi ikke til at opleve lige med det første.


Med venlig hilsen
ktm

 

Sikke da noget sludder. Der er da ikke krise fordi der f.eks. ikke kommer vindruer eller bananer  fra Spanien eller Roser fra Kenya.
Der er kartofler, brød og kød nok i DK. OG ØLLER Det var sgi da værre under bryggeristrejken i 1985

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ktm skrev den 15-03-2020 21:36:01

 Det er lige netop sådanne "konspirationsteorier" der kan få hamstringer til at eskalere. I et landbrugsland som Danmark vil det vare længere end noget andet sted, før der vil komme en fødevarekrise. Det kan da godt være, hvis din teori holder, at der kan blive mangel på mere eksotiske produkter, men sult kommer vi ikke til at opleve lige med det første.

 Jeg håber såsandelig heller ikke, at jeg får ret. Men med den hast det tager nu, så kan jeg ikke se at man kan opretholde fødevaretilførelsen. Og når først butikkerne begynder at melde udsolgt om få varer, vil vi opleve en hamstringsbølge uden lige. 


Lad os håbe jeg tager grueligt fejl!! 

Mvh. Christian M
 

Der er yderligere 84 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også