Hej LDS
Jeg har et sommerhus, hvor tidligere garage i sin tid er blevet inddraget til beboelse. murene er massive og vistnok af leca, det mener tilstandsrapporten i hvertfald. jeg vil gerne isolere udvendig, og har tænkt mig at skrue et træskelet på og 150mm rockwool, vindpap, klemlister og 1 på 2. murbats havde været oplagt, men der skal helst 1 på 2 så det falder ind i samme stil som resten af huset. kan jeg anvende karmskruer i leca eller er der en bedre metode? er der forslag til andre metoder? pft Fonzer