Hej -
Jeg skal have sat en skillevæg op, og den her dims på det første billede sidder simpelthen like 8cm for langt til venstre. Men hvad er det? Der står cirkulationspumpe, men der er vel den røde ved siden af ekspansionsbeholderen nederst på det andet billede? Jeg kan ikke finde noget der ligner på nogen af de diagrammer der findes på nettet af fjernvarmeanlæg. Den er forbundet med el, så jeg går ud fra det er en elektriker jeg skal have fat i, og den suser/klikker/larmer en del. Der har tidligere været oliefyr, og jeg mistænker at denne boks er et levn fra den tid som er blevet lappet ind i fjernvarmesystemet.
Hej - Jeg skal have sat en skillevæg op, og den...
Vis hele indlægget