Hej
Jeg har brug for lidt viden omkring tagpap-tage
Projektet:
Jeg skal bygge en garage på 50m2. Ensidig taghældning på 6 grader med tagpap på.Garagen isoleres så den er frostfri og kan varmes op efter behov. For at få bedst mulig lofthøjde skal tagkonstruktionen være så kompakt som mulig.
Spørgsmål:
Så vidt jeg kan læse mig til at et uventileret koldt tag den mest kompakte konstruktion jeg kan vælge, men kan den anbefales rent fugtteknisk i en garage som af og til varmes op?
Hvad ville I vælge og hvorfor?
På forhånd tak :)
/Anders