Tagkonstruktion, tagpap, koldt/varmt tag, garage

Hej

Jeg har brug for lidt viden omkring tagpap-tage

Projektet:
Jeg skal bygge en garage på 50m2. Ensidig taghældning på 6 grader med tagpap på.Garagen isoleres så den er frostfri og kan varmes op efter behov. For at få bedst mulig lofthøjde skal tagkonstruktionen være så kompakt som mulig.

Spørgsmål:
Så vidt jeg kan læse mig til at et uventileret koldt tag den mest kompakte konstruktion jeg kan vælge, men kan den anbefales rent fugtteknisk i en garage som af og til varmes op?

Hvad ville I vælge og hvorfor?

På forhånd tak :)

/Anders

 

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis