Manglende varme i hanerne

HejsaGlædelig bagjul 
Jeg håber nogen kan hjælpe o det er det rigtige forrum .
Vi har ikke så meget varmt vand . Jeg læser at temp. skal max være 52-55 grader
Spsmål 1:skal begge visere væredwn samme grad?
Spsmål 2: hvordan regulerer man viseren til venstre?
Spsmål 3: hvad kan man ellers gør for at varmen kommer tilbage i vandhanerne?
PS ; der er varme i radiatorerne 
Og v har fjernvarme
Vh Bahman

p /p
HejsaGlædelig bagjul  Jeg håber nogen kan hjælpe o... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der er naturligvis indregulering, men ikke kompliceret.

Det farlige ved operationen er at man har 80°c fjernvarme i ubegrænset mængde ind i boligen hvis noget går galt. Alt bliver kogt. 

Elektronikteknikeren
Jeg har nu skiftet varmeveksleren . De tog ikke andet end en halv time og bagefter havde vi varmt vand i hele huset plus opvaskemaskinen vasker bedre. Det er nok fordi der er tryk nok i den også.

p /p
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis