HejsaGlædelig bagjul
Jeg håber nogen kan hjælpe o det er det rigtige forrum .
Vi har ikke så meget varmt vand . Jeg læser at temp. skal max være 52-55 grader
Spsmål 1:skal begge visere væredwn samme grad?
Spsmål 2: hvordan regulerer man viseren til venstre?
Spsmål 3: hvad kan man ellers gør for at varmen kommer tilbage i vandhanerne?
PS ; der er varme i radiatorerne
Og v har fjernvarme
Vh Bahman
p /p