Hej har lige købt og overtaget et panbo bjælkehus fra 1972 og er gået i gang med at renovere stuen og da jeg beslutter mig for at lave nyt loft river jeg det gamle ned først et lag gips så listeloft og finder desværre en vandskade på grund af utæt inddækning ved skorsten og finder også en flækket rygningssten og ser så at tidligere ejer har lagt en gulvklud under isolering så det kunne ta det værste. Men intet af dette er nævnt i tilstandsrapporten så hvem er ansvarlig for dette.