Kogeplader viser L ud for alle fire blus

Hej. Jeg har følgende problem: vores induktionskogeplade (kun plade ikke komfur og intet særligt mærke fremgår a la Siemens, Bosch eller Electrolux) i køkkenet begyndte i går at gå i en tilstand, hvor den kun viser bogstavet L, når man tænder ved tænd/sluk-knappen. Ovre i venstre side af displayet, der er nederst-midt på pladen, er der et P og et U. Ellers kan man på displayet kun trykke på knapperne ud for de enkelte plader for at trykke op og ned (1-9) afhængig af hvor varmt, man ønsker blusset skal være. Nogle der ved, om L’erne er fejlkoder? Er kogepladen forældet? Kan jeg have trykket på noget forkert?
Hej. Jeg har følgende problem: vores... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kogepladen er, som du kan se på vedhæftede billede sat fast på bordpladen og ikke lige til at tage op, virker det til. Jeg har også et billede af, hvordan det ser ud under bordet.
Når jeg gør det, der virkede for spørgeren i tråden for det link, du sendte mig, hjælper det på den måde, at de 4 L’er forsvinder, og der står O ved alle blus, når man tænder ved tænd/sluk-knappen. Men hvis man skruer op for blusset, går der et par sekunder, efter man har skruet op på eks. 9., så ser det ud som vist på vedhæftede billede. Samme ikon kommer lige meget, om jeg skruer den op på 9 eller op på et andet tal. Hvad kan jeg gøre herfra?
Uet viser at der ikke er en gryde eller pande på pladen, så sæt en gryde med vand i og se om den ikke kommer i kog. Induktionsplader bliver ikke varme med mindre der egnet kogegrej på pladen. Egnet kogegrej er med magnetiserbar bund.

fase
Annonce
Tak, det virker nu. Mange tak for hjælpen! Det var virkeligt rart at få styr på det :)
Hej, hvordan fik du den til at virke? Har et barn der har låst vores og kan simpelthen ikke låse den op...
Hvis nedenstående link virker, skal du scrolle ned til den sidste kommentar skrevet d. 16.10. 2009 kl 8.11 og følge anvisningen der. https://www.lav-det-selv.dk/forum/t/153567/s/haster-induktion-kogeplade
Jeg kan ikke få det link til at virke
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis