Ny funktion: Notifikationer

Vi får snart en ny funktion på LDS: Notifikationer

Notifikationer er en måde at få besked, når der sker nyt på LDS, som er relevant for dig. Dvs. nye indlæg i tråde man følger eller deltager i, nye private beskeder mv.

I første omgang vises notifikationer i topmenuen og forsvinder, når de er læst:

Ambitionen er, at den nye funktion senere skal udvides så det kan erstatte vores (lidt udskældte  ) email-beskeder ved nye indlæg. Mange har efterspurgt en løsning hvor man i højere grad selv kan justere om - og hvor ofte - man vil have emails fra LDS.

Der bliver stadig udviklet på funktionen, men den er klar til test. Så alle der er nysgerrige kan skrive til mig her eller som PM - så aktiverer jeg funktionen og er klar til feedback   

Mvh. AllanE
Vi får snart en ny funktion på LDS:... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
PS: De nye "straks-emails" bliver lidt smartere (er stadig under test), så allerede dér minimerer vi antal emails:

  • Emails sendes IKKE mens man er online på LDS. I stedet vises de som notifikationer i toppen, indtil noget tid efter man ikke længere er online på LDS.
  • Der sendes kun emails om ulæste indlæg.


Mvh. AllanE
Jeg er en af dem der altid prøver at huske at fjerne fluebenet så jeg ikke får mails (men det hænder at jeg glemmer det).
Jeg synes til gengæld at notifikationerne er gode, fordi jeg hurtigt kan overse, at jeg lige havde deltaget i en tråd et sted hvor jeg normalt ikke kikker (feks under lav-bil). 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hej Allan.
Jeg syns der har været problemer med notifikationerne i dag

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Kan du uddybe lidt, Kovas? Der burde ikke være problemer i dag. Får du fejl-meddelelse?


Mvh. AllanE
Nej der er bare ikke kommet nogen klokke i tråden om vægtskiver og nylig i min egen om vaskemotor. Men den var der godt nok nu angående denne tråd og den om de gamle tråde. Så ved ik hvad der et sket.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce
Kan du skrive link til din tråd, som du ikke får notifikationer om? Så kan jeg lige tjekke.

Mvh. AllanE
Ser du har skrevet linket i en anden tråd  

Ja, der er / kan være forsinkelse på op til et par minutter får notifikationen vises i toppen. Bag scenen tjekker notifikation-systemet nye indlæg og opretter notifikationer mm. Det sker hvert andet minut. Måske skal det skrues ned til hvert minut, så det går lidt hurtigere.

Men når den kører, så opretter den alle manglende notifkationer. Dvs. der bør ikke komme notifikationer om én tråd og ikke en anden, hvis de begge er mere end 2 minutter gamle.

Skriv meget gerne hvis du oplever det igen (og med link til tråden) - også bare ved mistanke. Så undersøger jeg.

Mvh. AllanE
Det er super Allan det gør jeg.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Nej det virker stadig ikke i tråden om småkager i skrivende stund har fabrin svaret og der er ingen klokke og jeg har ikke set svaret endnu.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis