Anbefaling af bore-/skruemaskine søges - samt erfaringer med Bosch GSR serie

Hej

Jeg er på udkig efter en ny bore-/skruemaskine. Den skal primært bruges til at skrue skruer i træ samt bore i træ. Nu og da skal den også kunne bore i noget metal.

Budget er maks 1500-2000 for maskinen + mindst 2 batterier, oplader og helst en kuffert. 

Jeg har kigget på Bosch GSR 18V-60 C som umiddelbart ser fornuftigt ud. Er der nogen af jer der har erfaringer med den?

Så vidt jeg kan se, er den med børsteløs motor. Det er vel en fordel - eller hvad?

Hvad vil I anbefale?





Hej Jeg er på udkig efter en ny bore... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
LennartBertelsen skrev den 29-04-2019 08:29:53

 Tak for link. Det ser ud til at være samme maskine.
Jeg hæfter mig ved, at der ikke står nævnt, at den er kulløs. Det står ellers ved Dewalten nedenunder.

 Hov. Ser også lige, at der står skrue-ø maks 8mm. På den jeg har fundet står der: Skrue-Ø: Maks. 10 mm.

Så det er nok ikke samme maskine alligevel?

hvis du skriver om den maskine de har på forsiden til 1250 kr, så er det ikke den samme. der er sandsynligvistale om en billig model som blot ligner fysisk og bruger samme batterier (jeg har ikke erfaring med den, så kan være ganske fin)...dewalt har en tilsvarende billig - begge for at konkurrere på pris.

du skal om på side 2, hvor din maskine står til stort set samme pris (1850 kr) som den du har bestilt - dog med 5.0 ah batterier.


som jeg skrev kommer disse regmæssigt på tilbud, og bedste priser fås normalt ved messer, fødseldage m.m.

syntes dog den pris du har fundet den til var helt fin.

NielsChr skrev den 29-04-2019 17:44:53

hvis du skriver om den maskine de har på forsiden til 1250 kr, så er det ikke den samme. der er sandsynligvistale om en billig model som blot ligner fysisk og bruger samme batterier (jeg har ikke erfaring med den, så kan være ganske fin)...dewalt har en tilsvarende billig - begge for at konkurrere på pris.

du skal om på side 2, hvor din maskine står til stort set samme pris (1850 kr) som den du har bestilt - dog med 5.0 ah batterier.


som jeg skrev kommer disse regmæssigt på tilbud, og bedste priser fås normalt ved messer, fødseldage m.m.

syntes dog den pris du har fundet den til var helt fin.

 OK. Tak.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis