Bundrem skur, hvilken måde?

Kære alle :) 

Jeg skal til at bygge et nyt isoleret skur/garage på punktfundament og har researchet rigtigt meget - dog så ser jeg to måder at lave skelettet på; den ene hvor bundremmen er sat sammen som en firkant og skrues på stolpebærene og så de lodrette stolper med beslag ovenpå bundremmen. Den anden hvor det er stolperne der står på stolpebærene og så skrues bundremmen imellem de lodrette stolper... er der noget der er mere rigtigt end andet? 

Det kommer til at måle ca 3,5x4,5 meter 

På forhånd tak :) 

Kære alle :)  Jeg skal til at bygge et nyt... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du. Har nok punktfunda, kan du nøjes med 45x120 til rem. Læg den og skru bjælkesko på siderne til strøer 45x95. Lav siderne på jorden med bundstykke. Rejs det op på remmen. Strøerne holder det på plads og fæstn til bundremmen og strø. Det er den nemmeste måde at lave skur på. hældning På taget laver du ved udhak i spær til øverste rem. I. Stedet for hulbånd som vindsikring, skærer du trekanter ud af krydsfiner og sømmet oppe i hjørnerne. De stiver helt vildt. Op under strøer, sømmer/skruer du med god mellemrum forskallingsbrædder. Heri lægger du isoleringen.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis