Første flise - Badeværelse

Følg tråden
christiannielsen
christiannielsen
Postnr: 8700
christiannielsen christiannielsen

Om 60 fliser er for store er udelukkende en smagssag.

Jeg kan overhovedet ikke se at faldet bliver et problem. Det er en afløbsrende. dvs ensidigt fald.

Jeg ville stadig gøre som uldahl skriver. Det bliver meget mere roligt at se på end at starte i midt midt. Skidt ide efter min mening.

Natur
Natur
Postnr: 0000
Natur Natur

Der er 2 afløb!

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
Natur
Natur
Natur Natur

Måske - men mon ikke "geberit" er 1 og "unidrain" er nr.2 ?

Natur
Natur
Natur Natur

måske.. "I rest my case"..   men det er stadig - i min optik - alt for store fliser, til den størrelse rum!
- Det svarer jo til at ligge Dinesen gulvplanker på 400 i bredden, i en 93 kvm. lejlighed.. Helt skudt forkert i forhold til virkeligheden..  

Martin.v
Martin.v
Postnr: 6800
Martin.v Martin.v

Som christiannielsen siger det jo en smagssag - men vil måske holde fugen tæt på flisens farve, så bliver det ikke så tydeligt. Har selv 30x60 fliser i badeværelse og entre, som er små rum, der er fliser og fuge over i det antrazitfarvede, og vil sige at man ligger altså ikke mærke til fliserne er “store” så hvis trådstarter vil have 60x60 skal han bare gøre det - kan jo være det skal passe med nogle andre rum, og gerne vil holde en sammenhæng  

ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

De er svære at lægge, med hensyn til fald så er det nemt at lave også med de store fliser når der skrives " unidræn" i hele den ene side. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
ivan1
ivan1
ivan1 ivan1 Trådstarter

Tak for de mange svar

Hvilken af følgende plejer man at gøre?

1. At ligge flisen i midten af rummet?

2. At ligge fugen i midten af rummet?

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.