Bygge ny væg

hejsa

i forbindelse med nabolarm har jeg valgt at flytte til et andet rum i boligen for at få fred for larmen. 

jeg skal have bygget en ny væg i rummet, som skal være ca. 230 cm høj og ca. 330 bred, og der skal være plads til en dør.

Hvor meget vil det koste, hvor lang tid vil det tage og hvad skal man bruge af materiale?

hejsa i forbindelse med nabolarm har jeg valgt at... Vis hele indlægget
119 svar
 Følg tråden
Der er 70 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Der kammede den også lige over for mig. 

Man returnerer da heller ikke brugt tøj, eller mad for den sags skyld 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Er det fordi du ikke har pengene, eller er du den nærrige type?


Elektronikteknikeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Den her tråd er da seriøst ved at være useriøs. Joker du med os?


Mvh. Christian M
 

det gamle tilbud fra jem og fix ser ud til at være på 2766 kr,-

tilbuddet fra xl-byg var på 2388 kr, så jeg snupper det istedet

jeg skal bare lige have fundet værktøjet frem, og så det er klart til at bygge væggen

Hej @uiyar - hvis du stadig - seriøst - mener at du kan returnere værktøjet bagefter?? så får du ikke mere hjælp herinde fra, er jeg rimelig sikker på..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Jeg ville bare ønske at denne tråd snart får en ende, så min mailboks ikke spammes helt vildt fortsat. 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Du har jo selv valgt at få notifikation på denne tråd, det kan du bare afmelde jo.


Elektronikteknikeren
Gregeren skrev den 05-12-2018 20:47:56

Det er der vist svar på på side 2 i tråden, forslaget har jo tidligere været oppe...

 ups det beklager jeg.. jeg havde glemt regmos forslag som lå gemt i tråden.. det er lidt svært at bevare overblikket med så mange indlæg

boremaskinen til 248 kr,- ser bedre ud i prislejet

så jeg er ved at gøre klar til at bygge væggen.. jeg har kigget lidt videoer på youtube med jemogfix, som siger at stål er bedst eftersom træ udvider sig ved fugt og varme og kan give sprækker.. men det er måske ligemeget?

jeg tager lidt billeder når der er klargjort

så fik jeg taget nogle billeder af der hvor væggen skal bygges, jeg ved ikke hvor godt det blev..

som det kan ses så er der nogle små riller/huller i gulvet, så jeg bygger bare væggen der hvor gulvet er jævnt og hvor der ikke er nogle huller.. så burde det vel ikke være et problem?

p.s jeg fandt lidt værktøj: sav,blyant,målebånd og vaterpas.. det er et lille vaterpas:

https://www.bygxtra.dk/produkt/mill...--torpedo/

er det godt nok, eller skal det absolut være det store vaterpas fra jemogfix?

Jansandersen skrev den 05-12-2018 21:37:08

Man returnerer da heller ikke brugt tøj, eller mad for den sags skyld 

 Det var mest boremaskinen til ca. 1000 kr som jeg mente.. jeg synes ikke der er nogen grund til at have så dyrt værktøj liggende hvis man ikke skal bruge den til noget udover at bygge væggen.. den billige ser ud til at være ok

Der er yderligere 39 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også