udskiftning aflysning og vinduesplade

Hej, 

min kæreste overvejer at købe en andel men et par ting skal fikses, hvis den skal blive skøn og dejlig. Bl.a. er lysningen og vinduespladen særligt i det ene soveværelse (se billeder) meget medtaget af fugtbuler. Det er ligner spån eller mdfplader, og der har stået massere af planter (har læst flere steder at mdf og spånplader kan boble hvis de bliver ramt af fugt?). Men er dette muligt at skifte sådan forholdsvis let eller bør man bruge professionelle? og hvad skal man være opmærksom på, hvis man kaster sig ud i det? 

Håber at I kan hjælpe!  

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvordan ser resten af lejligheden ud?
Hvordan er lugten i lejligheden generelt?
er der nogen tilstandsrapport?  
hvor i landet er vi ?

2/3/4 sal ? (ikke stuen kan jeg se..)

Jo flere informationer/ billeder m.m. du kommer med, jo flere brugbare svar får du :-)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Jeg synes ikke der lugter af fugt i lejligheden. Har også prøvet at måle i træet med en fugtmåler (godt nok en mere amatør af slagsen, der bruges til at måle fugtniveau i brænde) og det ser ikke umiddelbart ud til, at der er en aktuel fugtproblematik.

Lejligheden ligger i København på 4. sal. Der er ikke nogen tilstandsrapport endnu, men den kommer når de sidste udbedringer af lejligheden er lavet. Lejligheden ser generelt fin ud synes jeg - Men den bærer præg af, at det er over 12 år siden, at der er foretaget noget med den (slidte gulve, løs tapet, osv.). Så den kræver helt bestemt til en kærlig hånd! 

Det du har sat billeder ind af, er meget nemt at lave selv.. men vær meget opmærksom på hele standen af lejligheden

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det er godt at høre, at I alle tænker, at det er til at klare! 

Standen i resten af lejligheden bærer som sagt præg af, at der ikke er gjort noget ved den i 12 år. Men vi betaler også kun grundpris for lejligheden 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis