Oversigt over presfittings på VVS markedet.

Jeg synes, at det kunne være fedt, hvis en VVS kyndig havde interesse i, at lave en artikel omkring VVS presfittings indeholdende en forklaring om de forskellige typer og mærker af pressfittings samt hvilket værktøj der bruges til de forskellige.

Jeg ved ikke om det er den rigtige forumsgruppe, så have mig undskyldt, hvis den er forkert.


Med venlig hilsen

Allan Johansen
-------------------------------------
Sådan kan det gå: http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw 
Jeg synes, at det kunne være fedt, hvis en VVS... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Sikkert   

OFF Topic..

Men hvor er jeg træt af, af det er umuligt at opdrive en håndværker - og de så samtidig er så dårlige.. Mange års nedgørelse af fagene, er desværre selvforstærkende..
Hvor ville jeg ønske, at uddannelsesvejledere/ tekniske skoler / alle - tog ansvar - at vi har brug for håndværksfag..   
Men selvfølgelig kan jeg godt følge, at hvis man kan få 700,+ i timen for simpelt IT-arbejde m.m.  - hvorfor så svede over en rørbøjning..   
Jeg er stolt over mit svendebrev som maskinarbejder ( det hedder vist industritekniker i dag.. men maskinarbejder lyder bedre   )

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Desværre afskaffede de vise mennesker (de, hvis erhvervserfaring består i at have været flaskedreng i Føtex i tre uger)  mesterlæren, så man ikke behøvede at lære noget om kundebetjening, og det der var værre noget af det mest lærerige nemlig reparationsarbejde også kaldet spjæld. 


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis