Privat besked på LDS

Gad vide om der er flere som har fået denne besked?


Med venlig hilsen
Martin Hjordrup Hansen.

Bygningskonstruktør / projekterings,- IKT- og Procesleder. Bygningsdesign.

Ingeniørfirmaet 
FJERRING A/S
Slagelse.
Gad vide om der er flere som har fået denne... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg vil heller formulerer det sådan her "gid jeg ikke havde spildt min tid på et emne" når og hvis nu trådstarter alligevel ikke gider føre en dialog med de forskellige der kommer med gode input. Faktisk synes jeg slet ikke at en sådan trådstarter fortjener gode råd.        

Frank Chr. skrev den 08-06-2018 15:59:08

Jeg vil heller formulerer det sådan her "gid jeg ikke havde spildt min tid på et emne" når og hvis nu trådstarter alligevel ikke gider føre en dialog med de forskellige der kommer med gode input. Faktisk synes jeg slet ikke at en sådan trådstarter fortjener gode råd.        

Jeg kan godt følge dig et stykke af vejen, og mener også at det er uforskammet ikke at gide at svare, på et spørgsmål man selv har stillet.
Desværre er det nok nettets forbandelse. Hvis du ser hvor mange "medlemmer" der er her på siden, kontra hvor mange der rent faktisk skriver her, tyder det jo på at mange bare opretter sig for at stille 1 spørgsmål (og forhåbentlig får det besvaret) og så glemmer alt om siden...
Men ved så at slette et svar, fordi vedkommende ikke har givet feedback, giver jo bare endnu flere spørgsmål fra "nye" folk.
Og mange kommer her et stykke tid for at læse, inden de kaster sig ud at skrive. Ved så at fjerne et svar, har du også "berøvet" andre muligheden for en "Aha-oplevelse" uden at skulle skrive et spørgsmål.

Personligt læser jeg da med i mange tråde (og lærer forhåbenligt af det), men jeg skriver jo langt fra i dem alle (selvom der nok skal være nogen der mener det modsatte)       


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Man kunne jo anføre, at andre end spørgeren kunne ha gavn af et svar, evt. længe efter tråden sådan set er stoppet. Jeg får da af og til private henvendelser om tråde, som er flere år gamle.


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 

Jeg læser da også mange indlæg uden at svare på dem. Du må vel give mig ret i, at de fleste spørgsmål bliver besvaret af en forholdsvis lille flok, det har til undret mig meget. Specielt har det undret mig at medlemmer, som betegner sig som IT og  jura eksperter, aldrig svarer på spørgsmål i disse kategorier, Hvorfor ikke? Det er tilsyneladende mest spørgsmål i relation til håndværksfag, der går igen og bliver besvaret. Så nu er dit indlæg besvaret, og alt skulle være i orden     .


fase

Ja jeg kan godt se det måske vil se lidt underligt ud hvis der pludselig mangler et svar, især hvis der har været en dialog med tredjemand i en tråd. Men pyt, det er jo heller ikke fordi det er noget der forekommer særlig tit, men når det så sker har det som sagt irriteret mig.     

Ps. Det er sku nok varmen   

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis