Privat besked på LDS

Gad vide om der er flere som har fået denne besked?


Med venlig hilsen
Martin Hjordrup Hansen.

Bygningskonstruktør / projekterings,- IKT- og Procesleder. Bygningsdesign.

Ingeniørfirmaet 
FJERRING A/S
Slagelse.
Gad vide om der er flere som har fået denne... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Bygningskonstruktør skrev den 30-05-2018 08:56:15

Er der mulighed for at man selv kan få lov til at slette sine privatbeskeder efter samtalerne er slut?

ja det undrede også mig, at man ikke kan det.
Jeg har nogle virkelig gamle "samtaler" liggende... sågar med folk der ikke længere er her på siden.
De fylder vel bare op på serveren, uden at gøre noget godt   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Jeg skriver "slet/skjul besked" på listen. Det er lidt mere kompliceret end det umiddelbart lyder, så det er ikke et hurtigt fix.

Til info: Nu er der sat nogle grænser for PM'ere ind: 

  • Man skal have været tilmeldt bruger i mindst 24 timer før man kan skrive
  • Ingen kan skrive til mere end 5 forskellige personer på en dag
  • Nye brugere kan skrive 10 beskeder pr. dag
  • "Gamle" brugere kan skrive flere beskeder.

Sig endelig til, hvis I rammer loftet på et tidspunkt - for det er ikke meningen, at det skal begrænse alm. brug af siden. Kun svindlerne.


Mvh. AllanE

Det skal nok gå, jeg regner ikke LDS som egnet til "kæreste breve"


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg er nu meget glad for dig Erik   

Du svarer altid på spørgsmål sagligt, og konkret.

Kæreste brev får du dog ikke.   

mvh.

Mikkel

Også jeg men slettede den mail den kom med, synes det så lidt suspekt ud, hvorfor sku' han netop skrive til mig, en' Amerikansk soldat??


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Lidt off topic. Jeg kunne til tider nu godt ønske mig at man kunne slette sine svar i en tråd, især når man har brugt tid og kræfter på at besvare et spørgsmål fra en, og vedkommende (trådstarter) så slet ikke gider respondere (fx. sige tak) for de forskellige indlæg - men blot forbliver tavs og uinteresseret. Det virker useriøst.

Frank Chr., det bliver du nok nødt til at vende dig til. Jeg ser det lidt på den måde, at jeg ikke fik at vide om rådet kunne bruges til noget. Måske var svaret helt i skoven. 


fase
S. Fabrin skrev den 08-06-2018 12:45:43

Frank Chr., det bliver du nok nødt til at vende dig til. Jeg ser det lidt på den måde, at jeg ikke fik at vide om rådet kunne bruges til noget. Måske var svaret helt i skoven. 

 Det kan du selvfølgelig havde en pointe i (vi kan vel alle komme til at træde i spinaten   ) Så hvis et råd forhindrer en i at forbedre eller vedligeholde sin situation, så er det vel ok at ignorér det. Men det var nu ikke det jeg mente med indlægget.      

Nej, du mente selvfølgelig, at du gerne ville have muligheden for at "holde kæft med tilbagevirkende kraft". Det ville da også være rart en gang imellem, men nu er svaret jo skrevet og så fanger bordet. At så de færreste vender tilbage og giver en udmelding om, at opgaven er løst og sommetider også hvordan, er måske kedeligt, men det er til at leve med. :-)


fase
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis