Kommentarer til projekt: Idéer søges til cylinderlåsehus i havelåge

Her samles kommentarer til projektet: Idéer søges til cylinderlåsehus i havelåge

Kommentarer vises både her og på projektet.

🤔
Her samles kommentarer til projektet: Idéer søges... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det færdige resultat 😃 mangler dog slutblik.


🤔
Søren O skrev den 02-05-2018 06:27:32

Det ser da ikke helt galt ud. Fra ydersiden perfekt. Slutblik? Du har da rosetter på omkring håndtag og låsecylinder, så er det ikke ok?

 Du tænker sikkert på langskilte. 

Slutblikket monteres på karmen, hvor låsepalen så kører ind i blikket. Det burde være nemt nok lige at markere området og stemme ud til dette. Nogle af mine låsekolleger har noget farve/fedt de lige smører på låsepalen. Så lader de låsepalen kører ind i karmen, hvor den så afgiver en markering, så slutblikket kan placeres 100% korrekt. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

På billedet ser det ikke ud til du har lavet noget sadelhak i dine vandrette brædder. Dvs. din skråstiver vil have en tendens til at glide ud til siderne, da der ikke er noget som stopper den. Jeg tror ikke der går længe før din ret tunge låge begynder at hænge.

Tak Søren👍jeg er ret glad for resultatet, det er min første havelåge.

Ja Wezio Det er slutblik på karmen jeg menerog tak👍 for den gode idé det med markering så jeg kan se det rigtige punkt 100%.

Jenshøj Jeg ved desværre ikke hvad saddelhak er, men Mht. tyngde så kan det godt være den ser tung ud men det er den ikke. Jeg vejer 59 kg og kan nemt bære den.


🤔
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis