Vi overvejer at lave et nyt tag med cirka 32-35 hælding på

Hej 

Vi har for nydeligt lige købt et hus, nu overvejer vi selv at lave nyt tag med hældning på.

Er der noget som kan hjælpe os med en liste over alle de materialer/antal spær som skal bruger til nyt tag. De bedste produkter på Market må meget gerne anbefaledes.

Vi har en tømre fra Polen som gerne vil hjælpe til, men han siger, at vi selv skal sørge for alle materialer er købt, og spærene. 

Vores tag er målt til 140 kvad. på nuværende tidspunkt er det et faldt pap tag. Vi fjerne ikke det gamle pap-tag men bygger ovenpå, hvis I forstår hvad jeg mener.

Hej  Vi har for nydeligt lige købt et hus, nu... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Snakkede med en brandmand om "tag på tag" , da jeg selv har Decra oven på et eternittag, han mente ikke det var et problem overhovedet, når det er et 1 plans hus.

For var der først ild helt oppe under spærene, står huset som regel ikke til at redde, måske lidt mere besværligt at slukke, men ikke til ekstra fare for os der bor i huset.



Vi prøver igen, i morgen --

På mit arbejde røg der 3 hospitals afdelinger på kort tid pga. undertag til tegltaget netop var lavet i noget med tjærepap. Det gik meget hurtigt ift., hvis det ikke var lavet med underpap med tjære. Der var også andre fejl skal det siges. Nogle loftlemme imellem bygninger var ikke lukket.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis