Kommentarer til projekt: Badværrelses fuger hjælp

Her samles kommentarer til projektet: Badværrelses fuger hjælp

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet:... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

De har i hvertfald ikke udvist rettidig omhu hvis det har været nødvendigt at bruge syre.

Måske de har afvasket for sent?

Elektronikteknikeren

Det var klinkerens, men der er der jo syre i. 

Det kommer vel an på om mureren har syret det fordi bygherre klagede over farve forskel?  Jeg vil til enhver tid påstå at som det ser ud nu er ikke mureren skyld. Når alfix konsulenter ikke vil påtage sig at fuge det uden farve forskel hvorfor skulle mureren så kunne?  Jeg blev udlært i 84 og jeg har  aldrig hørt brok over farve forskelle før måske i 13 eller 14. Derfor epoxy ellers fraskriver jeg mig ansvar for farveforskelle. 

Med mindre det er lim der står højt i fugen men det er let at se

km

Det var pga farveforskelle de begynde at rense ned, da de troede det ville give go resultat. 

Det mørke felt på væggen er det lige under blandingsbatteriet? Hvis det er så kunne du prøve at få fat i en fugt måler og se om du får forskellige målinger på de mørke og de lyse felter. Der er forskellige typer men jeg ville tro det er den type med en metal spids på. Hvis man kunne komme så langt at der hele blev tørret helt ud, evt sleb fugerne lidt med fint sandpapir på de angrebne steder, var det jo egentlig bare at lukke det med fuge forsegler, der får vand til at preller af på fugen. Hvis det ikke skyldes fugt, hmm så er det fordi det er et cement produkt. 

km

De har målt fugten. Den er helt fin.  

Tak for alle jeres svar. Må nok bare leve med det, selvom jeg ikke er tilfreds, men det er så uens i farven. 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også