Udskiftning af sider på hestetrailer?

Jeg har en hestetrailer som har fået en blød side grundet vand er løbet ind i finer pladen. Dén skal skiftes og i den forbindelse overvejer jeg at skifte alle siderne, men ville virkelig gerne i kontakt med nogen som har prøvet det før, som kan fortælle lidt om hvordan de har gjort. Er der nogen herinde som har renoveret en hestetrailer med træsider? 

Mvh Michelle Waterstradt 

Jeg har en hestetrailer som har fået en blød side... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Natur skrev den 15-02-2018 21:17:39

God arbejdslyst - og ellers er det jo blot at ligge billeder ind, og spørge.. så får du svar :-)
(jeg skal nok lade være med, at komme med dårlige jokes, om en hest ikke selv kan gå, i stedet for at blive kørt :-) )

Haha😄 det tager bare Så lang tid at ride fra Solrød til Hillerød😎

Nitter skrev den 16-02-2018 06:54:26

Mener det hedder en hestevogn, fordi hestene går ude foran.  Så monstro ikke det samme gør sig gældende for den moderne udgave man kalder en hestetrailer.    

Ved du i øvrigt hvorfor det her insekt kaldes en hestebremse: https://da.wikipedia.org/wiki/Hestebremser   ?   

Ja de bremser i hvert fald ikke hesten! Nok snarere det stik modsatte😆

;-)
Og således opmuntret, er du lige klar til at gå i gang... (håber du har et sted under tag, hvor der er "lidt" varmere end ude.. ) :-)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Mwater skrev den 16-02-2018 08:46:29

Ja de bremser i hvert fald ikke hesten! Nok snarere det stik modsatte😆

Det er ikke rent galt, et stik fra en sådan "karl" bremser arbejdet med hesten et stykke tid.       

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis