Du kan ikke få plads til lysdæmper, og samtidig have de samme funktioner som hidtil. Lysdæmper fylder 1 modul, afbryder og evt stikk. uden afbryder også hver 1 modul. Din nuværende plads er 2,5 modul og når jeg tæller sammen skal der mindst 3 moduler til. At lægge noget oppe på loftet er ikke ok.
2 muligheder som begge involverer en elektriker. og 1 mulighed som du selv må klare.
1. indhugge en ekstra 1 modul dåse over de nuværende. ( det kan sagtens gøres så det ikke vælter hele muren. afhængig af hvordan rør/kabel kommer ind.
2. Sætte en fjeder i den ene side af kroneafbryder (dobbelt afbryder) så trække 2 ekstra ledninger i installationen til gruppetavlen. Der placeres så en dæmper på DIN skinne som dæmper lampen. Hvis det er rør installation, eller normal enfam. hus er det ikke så vanskelig.
Men nu til det spændende, det du selv må klare. Jeg så lige at man kan få LED pærer som giver fuld lys når man tænder, giver man så 1 eller 2 ekstra blink med kontakt går det på henholdsvis 50% og 25%
Hvilken fatning du har, om dine er direkte 230v o.s.v. ved jeg ikke. Derfor kan jeg ikke sige om det kan køre hos dig.