Yamaha klamp 306 15-11-2017 22:44 Måske dumt spørgsmål.Når jeg drejer på skruen...skal stemplerne så flytte sig.Er nemlig bange for at stemplerne har sat sig. Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv. Måske dumt spørgsmål. Når jeg drejer på... Vis hele indlægget 14 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
klamp Trådstarter 306 16-11-2017 22:59 Tror du ikke det kan være mekanisk problemer med svinghjul Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
je_ns 12969 16-11-2017 23:10 Det kan da ikke udelukkes, at der er noget der sidder og blokerer svinghjulet, så det ikke kan dreje rundt, men nok ikke lige den mest oplagte fejlmulighed.Prøv at afmontere drevet til startsnoren, så kan du bedre se hvad der evt kunne side og stoppe svinghjulet, det kan jo også være inde bag svinghjulet, platiner tændspole, eller en løs magnet i svinghjulet, der kunne blokere for rotation. Vi prøver igen, i morgen --
klamp Trådstarter 306 17-11-2017 10:32 Jeg tog hårdt ved svinghjulet....så nu kan jeg dreje det rundt....dog er det ret så svært.Spørgsmål...skal der ikke motorolie på sådan en yamaha?Synes ikke jeg finder noget sted jeg kan fylde på. Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
klamp Trådstarter 306 17-11-2017 11:00 Har nu sprøjtet masse multifedt ind i cylinder....det hjælper meget.Tror sgu det er begynder projekt ender med succes 😁 Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.