Loftpaneler fra Jem & Fix

Er der nogen der har erfaring med loftpaneler fra jem&fix til 49,95/m2?


https://www.jemogfix.dk/vaeg-og-loftpanel-hvid-struktur/4109/9034298/


Har skråloft med gips, men gider simpelthen ikke at spartle, pudse og male mere (!) så tænkte at skrue paneler ovenpå gipset i stedet, selv om det ikke er lige pænt som plant gipsloft (synes jeg). Ser flere muligheder til 100-200kr/m2, men det er mere end jeg vil give, så overvejer at prøve dem fra jem&fix. 




Er der nogen der har erfaring med loftpaneler fra... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mjølner skrev den 11-10-2017 12:31:06

Det er folieret MDF. Det skal hæftes mindst hver 150 mm. 

MDF brænder og ryger - men hvis det er parcelhus, er det jo kun dig der brænder inde. Ingen kvaler her. 

MDF damper formaldehyd og fenoler af (fra limen). Formaldehydklassifikation skal deklareres. Indendørs må der kun bruges E1. Jem&Fix er ikke altid lige stærkt med det der CE mærkning og salgspersonale ved ingenting. De bipper bare. 




 Det med mærkning havde jeg ikke tænkt over, men jeg har nu checket, og de er E1 mærket :-)

Skal de hæftest hver 15cm? Det lyder meget. På pakken med klammer med 250stk står der 10m2 hvilket giver ca pr 30-40cm (hvis der er ca.6,5 løbende meter pr.m2).

Hvad koster klammer?


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
uldal skrev den 13-10-2017 08:56:39

Hvad koster klammer?

 50kr for 250stk. 

Hvordan gik det med projektet, er de ok de paneler ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
CMP skrev den 16-12-2020 21:54:39

Hvordan gik det med projektet, er de ok de paneler ?

 Jeg endte med at få en maler til at spartle og male for mig, så jeg købte dem ikke :-) 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også