Kommentarer til projekt: Garage til kontor / arbejdsrum

Her samles kommentarer til projektet: Garage til kontor / arbejdsrum

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: Garage til... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej . Jeg kan godt se at det er virkelig længe siden at denne tråd begyndte, men jeg vil forsøge mig alligevel og se om Knirkegaard måske ser den ;-)
Vi skal igang med samme projekt og første skridt er at få erstattet port med væg. Vi skal ikke have vinduer i, blot lukket helt af og have en dør i. 
Hvilke materialer benyttede du til den faste del af væggen under vinduet? 
Mvh Stine 
StineP skrev den 15-06-2023 13:30:45

Hej . Jeg kan godt se at det er virkelig længe siden at denne tråd begyndte, men jeg vil forsøge mig alligevel og se om Knirkegaard måske ser den ;-)
Vi skal igang med samme projekt og første skridt er at få erstattet port med væg. Vi skal ikke have vinduer i, blot lukket helt af og have en dør i. 
Hvilke materialer benyttede du til den faste del af væggen under vinduet? 
Mvh Stine 

 Hej. Jeg fik en mail om at der var skrevet herinde :)

Spændende med jeres projekt. Ud over døren, så var det blot et stor vinduesfag med glat fyldning i bunden, så det hænger sammen med vinduet. Ved ikke om man kan få det uden vindue - det kan man måske godt bestille hos vinduesproducent. 
Indvendig har vi bare bygget skelet op i træ, isoleret og beklædt med fermacell plader, fuldspartlet, filt på og malet.
Mvh
Morten
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også