Kommentarer til projekt: Havelåge projekt

Her samles kommentarer til projektet: Havelåge projekt

Kommentarer vises både her og på projektet.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ser godt ud! Den kan du godt være stolt over, men hvis det havde været mig, så havde jeg bøjet i en svag bue ind mod centrum, på alle de "tværstænger" som nettes spiral består af, fordi det vil se mere naturligt ud (men selvfølgelig sværere at lave). Men rigtigt godt gået.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Ser rigtigt godt ud, du skal nok blive en dygtig "jern-snedker" held & lykke med at søge lære/praktik plads.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Fedt - i hvilket område søger du?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Tak alle :) jeg ville også oprindeligt have buet tværstængerne men det blev dels for tidskrævende både at tegne det ind i tegneprogrammet og samtidig skulle udføre det i praksis, så jeg måtte disponere. Der var rigeligt arbejde i det, som den ser ud nu :) @gardengirl. Jeg vil meget gerne finde et sted i Kbh-området.
Annonce
ok - surt.. du ville snildt kunne få læreplads i Djurslandsområdet, med det initiativ du viser her :-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er jeg (trods alt) glad for at høre.... :) har længe drømt om at finde et hus på Djurs, men det bliver desværre ikke før om nogle år... :(
Der er ellers mange "LDS" huse herovre ;-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
flot arbejde du elsker at være kreativ det er anderledes som ingen andre har. hilsen frank

frank
Haha hvor er den bare fed! Flot lavet! :)

Mvh

Morten

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis