Kommentarer til projekt: Gør det selv Akvarie

Her samles kommentarer til projektet: Gør det selv Akvarie

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Her samles kommentarer til projektet: Gør det... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Smeden Mange tak for de rosende ord :-) Mvh Martin

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
så kom der en lille opdatering.

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Bordet der er på akvariet nu, er hjemmelavet, bygget op på en skumkerne belagt med glasfiber, derpå farvet med polyester tilsat farvepulver. til slut har det fået et tykt lag epoxy og en omgang vådslibning. Løftet er klaret med en søjle fra et hæve/sænkebord, og for lirens skyld er det fjernbetjent :-)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Hej ville lige hører hvor du har købt det fibre polster da jeg også har overvejet tanken om at lave sådan er akvarie og nu vil jeg da helt klart igang med det når jeg ser hvor fint dit akvarie er blivet
Twister beklager det sene svar, men har sendt dig en besked her på siden :)

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hej Neubert. Super fint arbejde! det ser fantastisk ud. har længe gået med drømmen om at lave et træ-akvarie, mest for muligheden med at vælge form og størrelse selv. Fedt at se at det kan holde. Tak for det fine projekt. :-) du får en stor 5tal af miig.. :-)

Med venlig hilsen

Martin

MEJ75 skrev den 02-05-2017 08:24:03

Hej Neubert. Super fint arbejde! det ser fantastisk ud. har længe gået med drømmen om at lave et træ-akvarie, mest for muligheden med at vælge form og størrelse selv. Fedt at se at det kan holde. Tak for det fine projekt. :-) du får en stor 5tal af miig.. :-)

 Hej Martin 

Tak for de fine ord  

Ja hvad kan jeg sige, spring ud i det, det er slet ikke så svært enda, og ganske sjovt at lave det selv.

Også netop form og størrelse var grunden til at jeg valgte at bygge det selv, specielt grundet at jeg ville have både filter og teknikrum indbygget i akvariet, dertil kan jeg så nu sige at et teknikrum ikke kan blive for stort, efter jeg har monteret aktuator til bordet er rummet nu fyldt op


Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også